Samochodowe
PRZEWÓD YLY - S
Przewód o izolacji i powłoce polwinitowej do przyczep
Norma:
Napięcie znamionowe:
Kolor izolacji:
- W przypadku przewodów 5 – żyłowych
- czarna
- żółta
- zielona
- czerwona
- brązowa
- W przypadku przewodów 7 – żyłowych
- czarna
- żółta
- zielona
- czerwona
- brązowa
- niebieska
- biała
- Żyła o przekroju 1,5mm2 : biała
Zastosowanie:
Przewody do połączeń elektrycznych pojazdów samochodowych z przyczepami
Objaśnienia symboliki literowej przewodu:
Przewód o żyle miedzianej wielodrutowej (L) o izolacji polwinitowej (Y) i powłoce polwinitowej (Y) do pojazdów samochodowych (S)
- Liczba żył i przekrój linki
- 5×0,50 mm2
- 6×0,50 mm2
- 7×0,50 mm2
- 7×0,75 mm2
- 7×1,00 mm2
- 7×1,50 mm2
- 6×0,50+1×1,00 mm2
- 6×0,75+1×1,00 mm2
- 6×1,00+1×1,50 mm2
Temperatura pracy:
(-30st.C do + 70st.C)
Pakowanie:
Krążki lub inne formy uzgodnione z klientem
PRZEWÓD LgY - S
Wykonujemy na zamówienie
Przewód jednożyłowy do instalacji w pojazdach mechanicznych
Norma:
PN – 74/E – 90181
Napięcie znamionowe:
220V
Kolor izolacji:
- niebieski
- czarny
- czerwony
- brązowy
- żółto – zielony
- filetowy
- szary
- inne kolory po ustaleniu z klientem
Zastosowanie:
Przewód do instalacji elektrycznych niskiego napięcia w pojazdach mechanicznych
izolacja polwinitowa benzyno, olejo – ciepłoodporna
Temperatura pracy:
(- 30st.C do + 90st.C)
Pakowanie:
Krążki o długości 100 metrów lub inne formy uzgodnione z klientem
PRZEWÓD LgY d - S
Wykonujemy na zamówienie
Przewody samochodowe jednożyłowe niskiego napięcia o izolacji polwinitowej
Norma:
PN – 74/E – 90181
Napięcie znamionowe:
250V
Izolacja:
Z polwinitu ciepłoodpornego
Barwa izolacji:
Wg. uzgodnień z klientem
Zastosowanie:
Do instalacji elektrycznej niskiego napięcia w pojazdach mechanicznych
Objaśnienia symboliki literowej przewodu:
Przewód o żyle miedzianej wielodrutowej (L) giętkiej (g) o izolacji polwinitowej (Y) wzmocniej (d) do pojazdów samochodowych (S)
Dopuszczalna temperatura pracy:
90st.C
Pakowanie:
Krążki lub inne formy uzgodnione z klientem
MPR
Przewody przeznaczone do kabli rozruchowych
- Linka Cu (mm2) / Średnica zewnętrzna (mm)
- 1,00 / 7,00
- 1,50 / 7,00
- 2,50 / 7,50
- 3,10 / 8,00
- 3,20 / 8,00
- 6,00 / 9,00
- 10,00 / 9,00
- 16,00 / 9,50
- 25,00 / 12,20
PRZEWÓD FLRY - B
Przewód samochodowy o izolacji cienkościennej polwinitowej
Norma:
DIN72551 – 6:10.1996
Napięcie znamionowe:
50V
Charakterystyka:
Przewód samochodowy (FL), jednożyłowy, niskonapięciowy o izolacji cienkościennej (R) z polwinitu samochodowego klasy A( Y), jedno i dwubarwne, o żyle z drutów miedzianych (B), przeznaczone do pracy w klimacie umiarkowanym. Przewody nie podlegają dyrektywie niskonapięciowej 73/23/EWG
Budowa:
Żyły: linka miedziana ze skrętem nieregularnym typu B
Izolacja: z polwinitu samochodowego
Kolorystyka żył – izolacja jedno lub dwubarwna z wtłoczonymi wzdłużnie dwoma paskami znakującymi. Kolorystyka przewodu jest wykonana zgodnie z normą DIN 72551 – 7:10.1996
Przeznaczenie:
Przewody mają zastosowanie tylko w obwodach niskiego napięcia instalacji elektrycznej do 50V w pojazdach drogowych, o ile jest dopuszczone odpowiednimi przepisami producenta pojazdu lub stosowanego osprzętu
Zaleca się zabezpieczenie przewodów przed uszkodzeniami np. za pomocą rurek instalacyjnych. Przewody są odporne na chwilowe działanie olejów silnikowych i paliw samochodowych
Przewody nie nadają się do zastosowania m.in. do podłączenia sprzętu powyżej 50V, jako elementy nośne, nie są odporne na działanie substancji chemicznych, do układania w ziemi, ścianach
Zastosowanie przewodów niezgodne z przeznaczeniem lub uszkodzonych mechanicznie może spowodować porażenie prądem elektrycznym, pożar, kalectwo lub śmierć
Promień zginania:
Najmniejszy dopuszczalny promień zginania przewodu po ułożeniu na stałe 4d, gdzie d jest średnicą zewnętrzną przewodu
Dopuszczalna temperatura pracy:
(od – 40st.C do + 85 st.C)
Pakowanie:
Krążki lub inne formy uzgodnione z klientem
PRZEWÓD FLRYW - B
Przewód samochodowy o izolacji cienkościennej polwinitowej
Norma:
DIN 72551 – 6:10.1996
Napięcie znamionowe:
50V
Charakterystyka:
Przewód samochodowy(FL), jednożyłowy, niskonapięciowy, o izolacji cienkościennej (R) z polwinitu samochodowego opornego na podwyższone temperatury tj. klasy B (YW), jedno i dwubarwne, o żyle z drutów miedzianych (B), przeznaczone do pracy w klimacie umiarkowanym. Przewody FLY nie podlegają dyrektywie niskonapięciowej 73/23/EWG
Budowa:
Żyły :linka miedziana ze skrętem nieregularnym typu B
Izolacja:z polwinitu samochodowego odpornego na podwyższone temperatury
Kolorystyka żył – izolacja jedno lub dwubarwna z wtłoczonymi wzdłużnie dwoma paskami znakującymi. Kolorystyka przewodu jest wykonana zgodnie z normą DIN 72551 – 7:10.1996
Przeznaczenie:
Przewody mają zastosowanie tylko w obwodach niskiego napięcia instalacji elektrycznej do 50V w pojazdach drogowych, o ile jest dopuszczone odpowiednimi przepisami producenta pojazdu lub stosowanego osprzętu
Zaleca się zabezpieczenie przewodów przed uszkodzeniami np. za pomocą rurek instalacyjnych. Przewody są odporne na chwilowe działanie olejów silnikowych i paliw samochodowych
Przewody nie nadają się do zastosowania m.in. do podłączenia sprzętu powyżej 50V, jako elementy nośne, nie są odporne na działanie substancji chemicznych, do układania w ziemi, ścianach
Zastosowanie przewodów niezgodne z przeznaczeniem lub uszkodzonych mechanicznie może spowodować porażenie prądem elektrycznym, pożar, kalectwo lub śmierć
Promień zginania:
Najmniejszy dopuszczalny promień zginania przewodu po ułożenia na stałe 4d, gdzie d jest średnicą zewnętrzną przewodu
Dopuszczalna temperatura pracy:
(od – 40st.C do + 100 st.C)
Pakowanie:
Krążki lub inne formy uzgodnione z klientem
PRZEWÓD FLRY- A
Wykonujemy na zamówienie
Przewody samochodowe o izolacji cienkościennej polwinitowej.
Norma:
DIN 72551-6:10.1996
Napięcie znamionowe:
50V
Charakterystyka:
Przewody samochodowe(FL), jednożyłowe,niskonapięciowe, o izolacji cienkościennej (R) z polwinitu samochodowego klasy A (Y) ,jedno i dwubarwne, o żyle z drutów miedzianych skręconych warstwowo w jednym kierunku (A) , przeznaczone do pracy w klimacie umiarkowanym. Przewody nie podlegają dyrektywie niskonapięciowej 73/23/EWG
Budowa:
żyły- linka miedziana typu A wielodrutowa,półregularna,skręcona warstwami w jednym kierunku z regularnie rozmieszczonymi pojedyńczymi drutami tworzącymi warstwy.
izolacja:- z polwinitu samochodowego .
kolorystyka żył- izolacja jedno lub dwubarwna z wtłoczonymi wzdłużnie dwoma paskami znakującymi.Kolorystyka przewodu jest wykonana zgodnie z normą DIN 72551-7:10.1996
Przeznaczenie:
Przewody mają zastosowanie tylko w obwodach niskiego napięcia instalacji elektrycznej do 50V w pojazdach drogowych, o ile jest dopuszczone odpowiednimi przepisami producenta pojazdu lub stosowanego osprzętu.
Zaleca się zabezpieczenie przewodów przed uszkodzeniami mechanicznymi np. za pomocą rurek instalacyjnych. Przewody są odporne na chwilowe działanie olejów silnikowychi paliw samochodowych.
Przewody nie nadają się do zastosowania m.in. do podłączenia sprzętu powyżej 50V, jako elementy nośne,nie są odporne na działanie substancji chemicznych.
Zastosowanie przewodów niezgodne z przeznaczeniem lub uszkodzonych mechanicznie może spowodować porażenie prądem elektrycznym,pożar,kalectwo lub śmierć.
Promień zginania:
Najmniejszy dopuszczalny promień zginania przewodu po ułożenia na stałe 4d, gdzie d jest średnicą zewnętrzną przewodu.
Dopuszczalna temperatura pracy:
(od-40st.C do +85 st.C)
Pakowanie:
krążki lub inne formy uzgodnione z klientem.
PRZEWÓD FLRYW-A
Wykonujemy na zamówienie
Przewód samochodowy o izolacji cienkościennej polwinitowej
Norma:
DIN 72551 – 6:10.1996
Napięcie znamionowe:
50V
Charakterystyka:
Przewód samochodowy (FL), jednożyłowe, niskonapięciowe, o izolacji cienkościennej (R) z polwinitu samochodowego opornego na podwyższone temperatury tj. klasy B (YW), jedno i dwubarwne, o żyle z drutów miedzianych skręconych warstwowo w jednym kierunku (A), przeznaczone do pracy w klimacie umiarkowanym. Przewody nie podlegają dyrektywie niskonapięciowej 73/23/EWG
Budowa:
Żyły: linka miedziana typu A, wielodrutowa półregularna, skręcona warstwami w jednym kierunku z regularnie rozmieszczonymi pojedyńczymi drutami tworzącymi warstwy
Izolacja: z polwinitu samochodowego odpornego na podwyższone temperatury
Kolorystyka żył: izolacja jedno lub dwubarwna z wtłoczonymi wzdłużnie dwoma paskami znakującymi. Kolorystyka przewodu jest wykonana zgodnie z normą DIN 72551 – 7:10.1996
Przeznaczenie:
Przewody mają zastosowanie tylko w obwodach niskiego napięcia instalacji elektrycznej do 50V w pojazdach drogowych, o ile jest dopuszczone odpowiednimi przepisami producenta pojazdu lub stosowanego osprzętu
Zaleca się zabezpieczenie przewodów przed uszkodzeniami np. za pomocą rurek instalacyjnych. Przewody są odporne na chwilowe działanie olejów silnikowychi paliw samochodowych
Przewody nie nadają się do zastosowania m.in. do podłączenia sprzętu powyżej 50V, jako elementy nośne, nie są odporne na działanie substancji chemicznych, do układania w ziemi, ścianach
Zastosowanie przewodów niezgodne z przeznaczeniem lub uszkodzone mechanicznie może spowodować porażenie prądem elektrycznym, pożar, kalectwo lub śmierć
Promień zginania:
Najmniejszy dopuszczalny promień zginania przewodu po ułożenia na stałe 4d, gdzie d jest średnicą zewnętrzną przewodu
Dopuszczalna temperatura pracy:
(od – 40st.C do +100 st.C)
Pakowanie:
Krążki lub inne formy uzgodnione z klientem
PRZEWÓD LgY - S
Wykonujemy na zamówienie
Przewody samochodowe jednożyłowe niskiego napięcia o izolacji polwinitowej
Norma:
PN – 74/E – 90181
Napięcie znamionowe:
250V
Izolacja:
Z polwinitu ciepłoodpornego
Barwa izolacji:
Wg. uzgodnień z klientem
Zastosowanie:
Do instalacji elektrycznej niskiego napięcia w pojazdach mechanicznych
Objaśnienia symboliki literowej przewodu:
Przewód o żyle miedzianej wielodrutowej (L) giętkiej (g) o ilolacji polwinitowej (Y)wzmocnionej (d) do pojazdów samochodowych( S)
Dopuszczalna temperatura pracy:
(90st.C)
Pakowanie:
Krążki o długości 100 metrów lub inne formy uzgodnione z klientem